شکارچی کلمه ها

شکارچی کلمه ها

توی جاده های پیچ در پیچ کوهستانی که سفر کرده باشید حتمن اتفاق افتاده که توی یک پیچ یک هو جاده می پیچد و یا یک هو توی یک سراشیبی می افتید یا منظره ی اطراف تغییر میکند انگار که وارد جاده ی دیگری شده اید . زندگی هم همین طور است . یک روزها و ماه ها و سال هاو اتفاق هایی در زندگی هست که حکم همین پیچ ها را دارد .
بیست و هشت سالگی برای من یکی از همین پیچ ها ست .
پادکست شخصی من در تلگرام : رادیو موج سرگردان
Telegram.me/radiomojesargardan

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

Challenge

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ق.ظ

برای معنی کلمه challenge  نوشته اند : دعوتی برای افراد که برای شرکت در یک رقابت انجام میشه و باعث میشه که افراد قوی تر مشخص بشن.
یک کلمه ی دیگر هم وجود دارد به نام Self-challenge.  یعنی یک هدف برای خودت آن بالا بالاها قرار بدهی و برای رسیدن به آن تلاش کنی. این تلاش ذهن و بدنت را در راستای آن هدف رشد می دهد. اگر خوب تمرکز و تلاش کنی ، مهارت های تازه هم یاد میگیری. 
وسط سقف سفید و یک دست خانه مان یک لوستر شش شعله ی کوچک بود که حالا دیگر نیست. نیست چون برادر کوچک‌ترم همه ی تلاشش را کرد که دستش به آویزهای این لوستر برسد. از مدرسه که برمیگشت کفش هایش را در آورده و نیاورده می‌دوید و پرش بلند میزد که دستش برسد به لوستر.اما نمی رسید. بعد از یک سال و چند ماه  خودش لوستر را باز کرد. با یک صندلی زیر پاهایش، باقی مانده ی لوستر را باز کرد. آنقدر پرید و پرید و پرید که قدش بلند شد. از اول هم همین را می خواست. آخرها از لوستر جا چراغی هایش مانده بوده و سیمی که به سقف وصلش کرده بود. همه ی آویزهایش افتاده بودند. اول نوک انگشت هایش به سر آویزهای لوستر خورد. بعد بالاتر رفت و بالاتر.
برادرم برای خودش چالش گذاشته بود که دستش برسد به بالای لوستر. به چراغ هایش که مثل سر بستنی قیفی تاب خورده بودند. 
حالا قدش از همه ی ما بلندتر است. 

باید بگردم لوستر خودم رو پیدا کنم. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • ۱۳۵ نمایش
  • هانیه علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی