شکارچی کلمه ها

شکارچی کلمه ها

توی جاده های پیچ در پیچ کوهستانی که سفر کرده باشید حتمن اتفاق افتاده که توی یک پیچ یک هو جاده می پیچد و یا یک هو توی یک سراشیبی می افتید یا منظره ی اطراف تغییر میکند انگار که وارد جاده ی دیگری شده اید . زندگی هم همین طور است . یک روزها و ماه ها و سال هاو اتفاق هایی در زندگی هست که حکم همین پیچ ها را دارد .
بیست و هشت سالگی برای من یکی از همین پیچ ها ست .
پادکست شخصی من در تلگرام : رادیو موج سرگردان
Telegram.me/radiomojesargardan

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نود و دوم

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ

توی نشریه ای که  هر روز در ایستگاه ترموای شهری گذاشته می شود یک قسمتی هست مثل همان فال هفته و ماه خودمان. 
هفته ی پیش نوشته بود فعالیت هنری ای که در حال انجام آن هستید را دست کم گرفته اید. پیش بروید.
این هفته نوشته بود، به نظر میاد زیادی از محدوده ی هنری خودتون خارج شدید. اگر این طوره یک قدم به عقب بردارید.
مساله اینه که من همون جایی هستم که بودم. میشه این رو به حساب یه موفقیت گذاشت؟ چون اگه هفته ی قبل، پیش می رفتم الان باید یه قدم برمیگشتم. می دونید چی میگم؟ این خودش یه امتیازه مثبته دیگه. هان ؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۰۱
  • ۱۲۳ نمایش
  • هانیه علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی