شکارچی کلمه ها

شکارچی کلمه ها

توی جاده های پیچ در پیچ کوهستانی که سفر کرده باشید حتمن اتفاق افتاده که توی یک پیچ یک هو جاده می پیچد و یا یک هو توی یک سراشیبی می افتید یا منظره ی اطراف تغییر میکند انگار که وارد جاده ی دیگری شده اید . زندگی هم همین طور است . یک روزها و ماه ها و سال هاو اتفاق هایی در زندگی هست که حکم همین پیچ ها را دارد .
بیست و هشت سالگی برای من یکی از همین پیچ ها ست .
پادکست شخصی من در تلگرام : رادیو موج سرگردان
Telegram.me/radiomojesargardan

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

هشتم

۱۰
مهر

بهم ثابت شده که تا کاری انجام نشده خبرش را به کسی ندهم  بهتر است  اما خب عادت دارم به این که خلاف دانسته هایم ! عمل کنم . برای همین و برای ثبت در تاریخ می نویسم که در فکر یک پادکست هستم . (به سبک تو فکر یه سقفم از فرهاد مهراد) یک جورهایی همان رادیوی آنلاین.

شروع کرده ام به کامل کردن آرشیو موسیقی ام ، به بازخوانی کتاب ها و خوانش کتاب های جدید تر ! صدای من غمگین و محزون و خسته نیست ! لرزان و دخترانه و پر از کش و قوس نیست ؛یعنی طرز صحبت کردنم ، یک جورهایی انرژی دار و نمی دانم لغت بهتری هست یا نه؛ شیطنت دارد  . سخت می شود با آن متن ها و شعر هایی خواند که آدم وقتی توی تنهایی قدم می زند بخواهد بشنودش . اما دارم تمرین می کنم .شاید هم سبک پادکست م را یک جور خاصی پیش گرفتم که لازم نباشد صدایم را تمرین بدهم ! 

به اسم ش هم خیلی فکر می کنم ، تقریبن کلی پادکست روی اینترنت سرچ کرده ام و شنیده ام ! حتا به دنبال یک تاریخ خوب هستم ! یک جورهایی این روزها بله بران پادکست بی نام من است  . 

نرم افزار adobe edition  هم خوب است و راه می اید با من تا یادش بگیرم که نخواهم از کسی خواهش کنم انجامش دهد ! استودیو هم که خدا رو شکر دم دست هست  !می ماند یک صدای مردانه ی خوب ! هر چه به برادرم فکر می کنم میبینم دعوای این که چرا به وسایل من دست زدی و چرا همه ش من غذا درست کنم و تو جمع نکنی به آن جا هم کشیده می شود ، بعد فکرم رفت به این استاد ریتم که گمان می کردم که آدم خودمانی و راحتی است و چه سطحی بودم که کم عمقی اش را نفهمیده بودم ! یکی هم هست که خوب است ! آدم خوبی است، دوست خوبی ست  ولی وقتی که لازم بود  باشد ، نبود و ازش دلخورم . شاید از او خواستم .

می ماند خودم و مطالبم و کتاب ها م و هدفم از پادکست ! هدف م این است که دوست دارم .همین  . 

بهش فکر می کنم ، دوست دارم کتاب های خوب و موسیقی خوب جمع کنم با پادکست ها و بعضی ها را مجبور کنم گوش بدهند . خودم مجبور شوم بیش تر بخوانم . 

شاید هم توی پادکستم خودم هر بار یک قطعه با سه تار اجرا کردم  . 

خیالم راحت شد  . این همه حرف مانده بود توی سرم . 

ادامه دارد ....

  • هانیه علیزاده