شکارچی کلمه ها

شکارچی کلمه ها

توی جاده های پیچ در پیچ کوهستانی که سفر کرده باشید حتمن اتفاق افتاده که توی یک پیچ یک هو جاده می پیچد و یا یک هو توی یک سراشیبی می افتید یا منظره ی اطراف تغییر میکند انگار که وارد جاده ی دیگری شده اید . زندگی هم همین طور است . یک روزها و ماه ها و سال هاو اتفاق هایی در زندگی هست که حکم همین پیچ ها را دارد .
بیست و هشت سالگی برای من یکی از همین پیچ ها ست .
پادکست شخصی من در تلگرام : رادیو موج سرگردان
Telegram.me/radiomojesargardan

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

چهاردهم

۱۴
آذر

شماره ی صفر رادیو موج سرگردان به سختی و به تنهایی با کلی وقت برای ادیت کار آماده شد ! واقعن من کلن همت عجیبی در انجام کارهای بی سرانجام !!! دارم . از آن کارها که همه آخرش می گویند خب که چی این همه خودت رو کشتی ؟!

از آن همت عجیبی که برای قبولی در دانشگاه داشتم و ان همه اصرار برای کنکور دادن ها ! از این همت عجیب برای متنفر بودن از دانشگاه و همت خیلی خیلی خیلی عجیب تر کار کردن در جایی که می دانم قدر نمی دانند و می دانم که اگر کم بیاورند خیلی راحت حذف م می کنند اما من حاضر نیست م رها کنم ! چون علاقه دارم  :| . الان که می نویسم گمان میکنم می شود اسم ش را یک جور حماقت هم گذاشت  . :/

خلاصه که شماره ی صفر آماده شد و به صورت خصوصی رو نمایی شد و حالا بایدبروم سراغ تغییرات و فکرهای جدید برای اعمال اصلاحات !
بعد جالب که همه هم از من که اول راهم که دست تنها هست م که هزار کوفت دیگر ، توقع رادیو چهرازی دارند . خب بابا! رادیو چهرازی خوب است اما خب من که قرار نیست مثل ان ها شوم ! اصلن من کی ادعا کردم حرفه ای هستم ؟ هی مثال می زنند رادیو چهرازی را بشنو و فلان .

همینی که هست .خود شماها همین همت را هم ندارید برای یک کاری که نه پول دارد نه شهرت نه چیزی این همه انرژی بگذارید آن هم دست تنها و بی پشتوانه و تشویق بقیه و حتا با حرف های دلسرد کننده ی بقیه که خب که چی ! این همه انرژی بگذارید و به ثمر برسانید ش .

منتظر شماره ی یک باشید  .



  • هانیه علیزاده
بله ! رادیوی موج سرگردان اسم همان پادکست عزیز دلم است که بی نام مانده بود  . حالا هم که اسم دارد بی صاحب مانده ! هر بار که می خواهم مطالب ش را بنویسم و ضبط کنم یک مشکلاتی درست می شود ، اصل اصل مشکل ش هم تنبلی خودم است . خب این کارها تنهایی سخت است . نیست ؟ بی انگیزه می شود آدم ! اول اول ش چند نفر بودیم اما حالا یک نفریم . یعنی یک نفرم . وسواس گرفته ام در انتخاب شعرها و داستان ها!
لوگوهم که دادم طراحی کنند خورد توی ذوق م . من چه ایده ای داده بودم  .چه چیزی که تحویل م ندادند . این قدر بدم می آید یک جوری رفتار می کنند که تو حالیت نیست که ! این کانسپت داره ! من خودم کانسپت سرم می شودازهمین اسم رادیوی موج سرگردان م پیداست . پیدا نیست ؟ موج ! دریا! رادیو ! سرگردان ! باید سرچ کنم ببینم از این سایت هایی که گرافیک آماده دارند لوگو آماده هم می شودپیدا کرد و تغییراتداد یا نه !

مطالب ش را هم که خودم می نویسم که کاملن شخصی شود .وسط ش هم موسیقی و داستانو شعر و این چیزها !
برم پی لوگو !

  • هانیه علیزاده