شکارچی کلمه ها

شکارچی کلمه ها

توی جاده های پیچ در پیچ کوهستانی که سفر کرده باشید حتمن اتفاق افتاده که توی یک پیچ یک هو جاده می پیچد و یا یک هو توی یک سراشیبی می افتید یا منظره ی اطراف تغییر میکند انگار که وارد جاده ی دیگری شده اید . زندگی هم همین طور است . یک روزها و ماه ها و سال هاو اتفاق هایی در زندگی هست که حکم همین پیچ ها را دارد .
بیست و هشت سالگی برای من یکی از همین پیچ ها ست .
پادکست شخصی من در تلگرام : رادیو موج سرگردان
Telegram.me/radiomojesargardan

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سی و دوم

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ق.ظ

من غمگین م ؟ 

نه ! سخت در اشتباهید  . من پر از انرژی ام و فکر های تازه و آرزوهای بزرگ اما یک سیاه چاله ی بزرگ در درون من شکل گرفته که همه چیز رو می بلعه ، همه ی خوشی ها و آرزوها و انرژی و امید ها م رو ! 

این سیاه چاله چیه ؟

هزارو یک شب قصه ست !

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۵
  • ۱۶۰ نمایش
  • هانیه علیزاده

نظرات (۲)

شاید نا امیدی و انگیزه نداشتن :)
لبخند ته اش بچسبه به تنت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی